Náš team v roce 2018

Ještě k závěru   sezony 2017

Zdraví se mi bohužel zhoršilo víc než trochu a tak jsem byl fit (no fit už nebudu nikdy) až na podzim. Tak jsme se přihlásili na Jirkovu domovskou soutěž Rally Příbram. Je to pro nás vzpomínka na mládí a trocha nostalgie. Nejdříve jsme chtěli jet jen Sedlčanskou část, ale nakonec jsme jeli celých 550km. Byl to sice záhul, ale nádherné svezení a perfektní organizace. Fakt jsme si to užili a hlavně motor 800 fungoval bez problémů. Na poslední RZ jsme měli pomalý defekt na zadním kole, ale Tráboš je tak lehký, že jede pár km i na prázdné. Jen je škoda, že musíme jet v legendách, kde se neměří časy a není s kým závodit.

Dobrá zpráva je, že osmistovka má za sebou bez závad už dvě soutěže (Radouň a Příbram) to je asi 1100km, z toho ostrých cca 400. To je docela dobrý příslib na sezonu 2018, kterou doufám pojedeme.

Nicméně, protože jsem se poslední dobou nějak nudil, začal jsem vyvíjet další evoluci 800, měl by to být dvoukarburátor s 2x Keihin  38mm a klapkovým sáním (Honzo dík za kooperaci).

JF 9.2.2018

 Zdravím po testování

Doufám, že všichni kdo to museli protrpět jsou v pořádku hlavně psychicky. Bylo to jako vždy, něco se musí najít. Hlava spolujezdce nesmí být pod hlavním obloukem (9let to nebyl problém) „Pasy by jste si měl vyměnit za nové, no je to pro vaší bezpečnost“, držák kamery má ostré hrany atd. Emise se na dvoutaktu neměří ale platí, musí zkontrolovat stav motoru :-)  Nicméně nemohu si stěžovat, chovají se slušně, asi už mě mají za senilního staříka :-(, ať si plácá co chce.  Cena za emise a STK ale silně připomíná drahotu.

4.3.2018

Co chystáme pokud bude zdraví ok:

Určitě chceme jet celý pohár ČMPR v H2, na Hořovice už jsem poslal přihlášku, také nevynecháme podbrdskou a Kramolín. Když to vyjde, tak na podzim i Příbram. Je to dost ambiciózní, ale času nám už  moc nezbývá. Jenom mám pocit, že Trabantů jezdí čím dál méně, kluci z jihu jedou jen u nich na Podbrdské (s výjimkou Zajdy), klan těch podzemních zvířátek tomu také moc nedá (že ano Michale),  Honza z Moravy slíbil Podbrdskou, tak snad to vyjde a Michal K  ze severu se nějak neozývá a tak to zachraňují důchodci.

Co se týká techniky, tak bych rád vylepšil pérování, je třeba to malinko změkčit. Slibuji si od toho, že na uskákaných silničkách to bude trochu lepší. Jak je ten Trabant krátký tvrdý, tak pořád někam jede, obvykle, tam kam nechci.

O motoru jsem už psal, doufám, že to bude fungovat, pak se s vámi podělím o dojmy.

JF

První letošní závody

Hořovice se vydařili, i trochu se štěstím máme první místo a 150 bodů do poháru. Jen je škoda že je tak malá účast. Jeli jsme s tím, že na Honzu Mejsnara nemáme ani náhodou a Pavelka se Žigulem bychom měli pojet. To se ukázalo hned ze začátku, Honza nám dával kolem 20sec a Pavelkovi jsme zase dávali my cca 15sec na rz. Jenže po čtvrté rz jsme jeli už sami a samozřejmě jsme vše podřídili dojetí. Nestálo to za moc, člověk poslouchá co kde klepe a co by mohlo upadnout. Jinak trať klasika v Hořovicích, na Trabanta i na tu osmistovku to moc není. Naštěstí pořadatelé letos vynechali tu loňskou rozbíječku a za to jim patří dík. Auto jelo moc pěkně, bez jediného problému a tak byla na servisu trochu nuda. Video z rz3 je na titulní straně.

Podbrdská byla za krásného počasí a klobouk dolů za stavbu trati. Myslím, že jsem se už dlouho takhle dobře nesvezl. Technické s horizonty, pěkné retadéry atd. Klidně bych to jezdil pořád dokola :-) Protože to nepatřilo do poháru, nasadili jsme nový dvoukarburátor se sáním na klapkách. Jede to ještě o něco lépe než jednokarburátor a má to o dost lepší průběh Mk. Doma jsem ho měl vyzkoušený jen pár km a bohužel vydržel jen asi 5km. Zadřel se na pístu i když teploty byly ok, je to holt vývoj. Na druhou rundu jsme dali osvědčený jednokarburátor 800ccm a byla to krásná jízda. V pohodě jsme jezdili druhé časy v H2, tak snad příště :-(

Za měsíc nás čeká Radouň, dvoukarb. bude sice opravený, ale nebudu to riskovat, nasadíme osvědčený. K dnešku má nejeto cca 1500km, z toho 400 ostrých, tak snad vydrží.

17.5.2018 JF