Kotoučové brzdy a náboje-Š Felicie
Možnosti úprav
1/ varianta je použít hotové výrobky (držák brzdiče a mezikus),
Používáme originál kotouč a brzdič.
Pokud nepoužijeme duralovou podložku pod kotouč, tak je tento systém vhodný spíše pro tuning, pro svou vysokou váhu na neodpružených a rotačních hmotách.
2/ varianta je sice pracnější, ale výrazně lehčí, není třeba redukční podložky na rozteč 100mm
-držák brzdiče je vyroben z rolky tl.8mm po obrobení zušlechtěné na 100kg/mm2
-brzdič je namontován šrouby do závitů vyříznutých v držáku (to znamená obráceně než je originál), na třmenu brzdiče je třeba vyfrézovat rovnou dosedací plochu
-je použit originál náboj z felicie
-kotouč je nutné z vnitřní strany stočit o 2mm, aby byl vycentrován do třmenu brzdiče
Pokud chceme používat rozteče 100mm i na zadních kolech, zase je možné použít redukční podložky, nebo upravit zadní náboj montáží svorníků a duralové středicí podložky.
Při použití kotoučových brzd vymontujeme z originální brzdové pumpy zpětný ventilek, jinak brzdy neustále mírně přibrzďují.
Brzdovou kapalinu používáme v co nejlepší kvalitě a měníme alespoň jednou za sezonu.