Náš team v roce 2016

 2016

Po sedmi letech na rally už bylo auto docela unavené.

      Tak jsme ho s Jirkou před Vánoci celé rozebrali a zkontrolovali, kupodivu až na drobnosti nikde nebyl velký problém, takže v současné době ho opět dáváme dohromady. Vše zůstává při starém, snad pouze vylepšíme nějaké detaily.
Rozebrání auta jsem využil na focení některých detailů, které najdete v oddílu technika.
Osmistovka prošla mírnou rekonstrukcí i zátěžovými testy celkem ok, nasazení na rally se nedá nasimulovat v našich podmínkách, tak uvidíme. Asi to vyzkoušíme na Hořovicích, pokud se pojedou.

21.2.2016  60 dní do prvního závodu v Radouňi

Tak od posledního příspěvku jsme toho moc neudělali, v autě zatím spí kočka, ale příští sobotu se do toho s Jirkou opět dáme. Je toho docela dost, 19.3. máme testování a stk. Konečně je také kalendář, otázka je co se pořadatelům po problémech s fasem vůbec podaří zorganizovat. V  Blatné Radek představil kalendář TWRC, na webu jsou i závody ČMPR a RKHA.

Na letošní rok jsme si s Jirkou předepsali docela ambiciózní program, který naplníme pokud vydrží zdraví a síla. Především to bude TWRC, kde se domluvilo i několik starších posádek (Ivan Rejmon, Jirka Webinger, Herbert Riegl, Rudolf Chlad, Jirka Donát, možná i Olda Jurka. Jirka Knapp se zapůjčeným motorem z mé dílny to má jako závazek :-). Doufám, že se zúčastní i mladší jako Radek a Michal, nebo Honza Votápka, případně další. Pokud by se to povedlo, tak by to mohla být opět po letech, kdy moc Trabantů nejezdilo super sezona. Ostatní závody v ČMPR by jsme chtěli jet s osmistovkou v H2, snad bude držet. Zkusíme ještě jiné hlavy a výfuk, pístů na testy máme dost :-(  Aby toho nebylo málo tak jsem dnes poslal přihlášku na 3. GR.B Rallyelegend  Saalfelden. http://www.gr-b-rallyelegenden.com/2016/index.php/en/homepage-en-2/  Tam ale moc šance na přijetí není, komise vybírá z max 100 přihlášek.

Tak všichni makejte na autech. Uvidíme se v březnu, svolám nějakou schůzku v Praze, až bude jistý kalendář. Zdraví Jirka F

Minulou sobotu (13.2.2016) jsem na školení pořádaném Michalem Kotkem prezentoval své zkušenosti se stavbou vozu Trabant  pro rallye a s úpravami motorů. Podmínky pro prezentaci byly od Michala perfektně  připraveny. Bohužel jsem byl dost indisponován nachlazením, ale i tak si myslím, že to bylo pro většinu přínosné.

Překvapil  mě velký počet i zájem posluchačů a v neposlední řadě i množství fundovaných dotazů. Bohužel jsem nezvládnul dělat si poznámky, ale až si pustím video (4,5hod), tak se k některým dotazům vrátím. Zpětně si uvědomuji, že jsem se něčemu věnoval málo a něco i vynechal. Nicméně důležité věci včetně základní montáže (viz.obr) motoru nechyběly. Všichni si mohli v reálu prohlédnout čtyřkanál připravený k montáži. Jednalo se o nejvýkonnější variantu s objemem 644cm3 a odhadovaným výkonem 50-55PS. K dotazu Karla Kučery o odlehčení auta připravím tabulku hmotností.

Bohužel jsem se nemohl zúčastnit dalšího programu, což mě mrzí hlavně z hlediska přednášky Libora Jelínka o zapúalování, ale snad ho zlomím :-) na nějaké soukromé školení.

Všem děkuji ještě jednou za pozornost a pokud máte někdo jakékoliv další dotazy, tak je směrujte na můj web. V nejbližší době bude kapitola motory rozšířena o čtyřkanál.

Jiří Formánek

blatna09 blatna11

25.3.2016 Radouň se blíží (za tři týdny)

Nějak jsem se poslední dobou nedostal ke svému webu, tak to teď o svátcích napravím. Práce na autě bylo dost, hlavně protože se mi zdálo že to málo jede. Tak jsme se s Jirkou pustili do úpravy výfuků. Po týdnu práce, těsně před testováním a Pískem jsem zjistil, že to jede hůř. Na opravu bohužel nebyl čas.

zkrácené výfuky 600

zkrácené výfuky pro 600 co nejedou

Testování a stk na Chodovci proběhlo jako vždy bez problémů, o jeho důležitosti se nemá cenu šířit, je to stroj na vydělání peněz pro fas.

Do Písku jsme jeli s tím, že to nějak dopadne, až na ten motor bylo auto perfektní. Wibi mi dával 2sec na rozjížďce, já Radkovi podobně až do poslední rozjížďky, kdy jsem měl k dispozici jen dvojku a náskok jsem uhájil jen těsně. S pětikvaltem je to na takhle technické trati, kde se řadí 1-2, 2-1 docela obtížné. Je nutné řadit raději pomaleji, než udělat chybu, ale zase se tím ztrácí desetiny. No a ruce také už nejsou co bývaly :-(  Nakonec to ale bylo na druhé místo.

Aby jsem se nenudil, tak jsem vymyslil inovaci pro 800, nový jednovýfuk, předpokládám, že půjde použít i pro 600. Jirka si tentokrát pořádně zavařil a zabrousil. Je to hrozná práce, ale výsledek vypadá dobře, už jen zabalit do izolace a je hotovo.

stavba výfuk 800nový výfuk 800

Zapůjčení motoru

Jak už jsme se domluvili na podzimním vyhlášení TWRC, zapůjčil jsem pro sezonu 2016 kompletní čtyřkanál 50PS  Jirkovi Knappovi. Motor si převzal před 14ti dny. bohužel do Písku ještě neměl  hotové auto, ale Kramolím je snad jistý. Doufám, že s tím udělá nějaké dobré výsledky. Nechci předbíhat, ale pro sezonu 2017 v zapůjčení motoru budu pokračovat, ideálně pro vítěze Trabant A1 TWRC.

20160313_154637

Ještě se vrátím k prezentaci 13.2. Motor který jste mohli vidět v rozloženém stavu (50PS) bude na prodej, tak pokud by byl zájem neváhejte. Do Radouně by asi ještě nebyl připravený, ale na Kramolín ano.

 Rallelegend Saalfelden Rakousko

Už několik roků jsme řešili účast na rallye legend San Marino, je to ale docela náročné jak na logistiku a i na finance a tak z toho sešlo. Před měsícem jsem poslal přihlášku na Rallye Legend Saalfelden, která si s San Marinem moc nezadá moc jsem s tím nepočítal. Prý bude vybírat komise ze 100 aut atd. a ono to vyšlo, potvrzení máme. Pokud se nic nezmění tak v létě vyrážíme hájit české trabantí barvy do Rakouska. Podívejte se na: http://www.gr-b-rallyelegenden.com/2016/index.php/en/homepage-en-2/ Nevíte kdo by půjčil na 5 dní obytný přívěs?

Radouň 16.4.

Příjem přihlášek je už zahájen, tak kdo má zájem nezapomeňte. My už jsme přihlášní, ještě zvažujem účast s motorem 800 ve třídě H2. Původně měl jet i Honza Votápka s 800, ale minulý týden mi volal, že marodí a asi nepojede. Soutěž bude na fleku, téměř bez přejezdů, tak to bude rychlé a celkem laciné.

Kramolín

Pozor příjem přihlášek bude zahájen 1.4. Je třeba se přihlásit co nejdříve, nejlépe 1.4. ráno.

Zatím ahoj a hezké velikonoce Jiří Formánek

28.5.2016

Sprintrally Radouň 16.4.

Sezona 2016 v rally (Písek do rally nepočítám) nezačala zrovna optimálně. Tratě v Radouni rozhodně nejsou pro Trabanta. Vypadá to asi takto 300m retadér, 200m P2, 400m retadér, 300m P4 atd. Jediný opravdu krásný úsek byl na RZ2 po odbočce z hlavní silnice až do JZD, kde bohužel končil, úzké protahovačky obtížnosti 3-5, tenhle úsek opravdu neměl chybu. Je ale pravda že pořadatelé to dnes nemají jednoduché a mají můj obdiv, že dokáží vůbec něco vymyslit

Nasadili jsme doladěnou osmistovku do H2, ale na rovinách to prostě přes 130 nejede, jedině dát větší kola. Na RZ1 trochu zazlobila svíčka a tak z toho byl až čtvrtý čas. Po výměně auto už fungovalo super, bohužel asi 500m před cílem došlo k závadě o které by se mi nezdálo ani ve snu. Po menším skoku a přeřazení z 3 na 2 tam sice dvojka padla, ale to byl konec, vyndat už nešla, přesto jsme myslím měli třetí čas. Do cíle RZ i etapy jsme dojeli. Servis byl 1 hod a tak jsme se rozhodli skříň vyndat a zkusit opravit, bylo to dost zoufalé rozhodnutí, po hodině práce jsme to vzdali. Občas vozíme náhradní skříň, tentokrát ne :-(

Doma po rozebrání se zjistil vypadlý palec řazení z výřezů vidliček, teoreticky to není možné, ale stalo se. Sesadil jsem to znovu se starými díly a na stole to prostě nejde dát do žádné pozice, kde by to vypadlo. Jediná malá chyba byla ve větších vůlích vidličky v přesuvníku a vidlička byla trochu ohnutá. Po výměně dílů to nyní funguje ok.

Jediné plus bylo, že Ivan Rejmon a Jirka Polák dojeli v H1 na druhém místě. Ještě v pátek jsem jim půjčoval náhradní motor aby vůbec mohli jet, ale zvládli to.

Ještě perla nakonec, na Valenta s Fiatem konečně podali protest kluci se Suzukou. Dopadlo to tak, že Valent řekl, ano mám tam 1500 cm3 a odjel domů, je neuvěřitelné, že se k tomuhle někdo sníží.

Rally Posázaví 14.5.

Po opravě skříně jsme vyrazili na Posázaví znovu v H2. Tratě i organizace moc dobré, 8 pěkných RZ. Auto jelo suprově, po RZ4 prasklo jedno z výfukových kolen, ale na servis bylo dost času, tak jsme to opravili. Stabilně jsme zajížděli druhé časy za Honzou Mejsnarem s nádherným Fiatem 850, dával nám 15-20sec na rz!! Vítovi Kolářovi se Suzukou jsme dávali kolem 10-15sec a klukům se stodvacítkami po 20sec. Na RZ5 se začal přeplavovat karburátor a od RZ6 začal motor ztrácet trochu výkon. Přeplavování jsme vyřešili (později doma jsem zjistil, že pěna v nádrži přicpala přepad od čerpadla). Na RZ7 jsme už málem neodstartovali a po 3km byl konec a propálený píst. Z druhého místa to byl smutný příběh, scházelo 10km vložek.

píst ral světlá

Problém z osmistovkou máme teoreticky vyřešený, víme v čem je chyba, ale zatím hledáme technické řešení problému. Dobrá zpráva je, že v H2 máme na bednu pokud to bude fungovat. Na Fiata s obsahem 1200ccma výkonem přes 100PS asi nikdy mít nebudeme, ale třeba ho někdy potrápíme.

Podbrdská rally 21.5.

Na Podbrdskou a Kramolín jezdíme vždy s motorem 640ccm. Sešlo se neuvěřitelných 15 Trabanů, z toho byly tři v pravidelnosti. Tratě byly podobné jako loni, organizace dobrá jako vždy. Tentokrát jsme neměli jediný technický problém, na našeho věčného :-) soupeře Michala Kotka jsme najížděli 10-20sec na vložce a tak jsme v pohodě dojeli pro první místo před Michalem (45 absolutně z 62 dojetých. Tady bych chtěl podotknout, že podle všech našich známých a přátel, kteří se dívali na vložkách si nejlépe ze všech Trabantů vede technikou průjezdu právě Michal. Třetí dojel Karel Převrátil, tak gratulace. Ze starých borců na něj ztratil Ruda Chad na pátém místě jen 19sec, Rudo musíš víc tahat. Ivan Rejmon skončil na RZ2 s propáleným pístem. Ale když to sečtu tak super, staří závodníci 1, 3 a 5 místo!!

Jirka Knapp s mým zapůjčeným motorem přijel až v pátek večer a tak na doladění došlo až po RZ2, kdy jsme dali menší trysku. Auto jinak jelo OK, důkazem jsou třetí časy za Michalem a nebýt vysazení svíčky na jedné z RZ mohlo z toho být na jeho prvním startu v sezoně třetí místo. Doufám Jirko, že příště to bude lepší, hlavně s přípravou auta :-(  , nezapomeň si koupit svíčky :-)

Orlické hory (Yokohama rally) je posunutá na jiný termín, tak se uvidíme případně na Radouňi a pak na Železných horách. Obojí jsme domlouvali, že nás pojede víc a je to v poháru TWRC.

Ahoj a makejte na autech JF

Radouň 24-25.6.2016

Na Radouňi byla tradičně výborná organizace, od začátku vše klapalo jak má, jen bylo trochu teplo, kolem 30st. Bohužel jsme se sešli jen dva Trabanti a tak barvy zajíců hájil jen Jarda, Radek ale byl jako doprovod. Do noční etapy jsme startovali jako poslední kolem 20.30hod. První rz tedy byla ještě za světla a hned jsme pořádně zatáhli protože potmě nevidíme. Zatáhli jsme tak, že v rychlé levé 3 jsme šli po tečně tak rychle ven na louku, že jsme si to ani neužili :-( auto samozřejmě chcíplo a chvíli trvalo než se podařilo natočit. Na trať se z louky vyjíždělo do kopce a nevěřil jsem jak ohřátý slick nefunguje na trávě. Strávili jsme tam víc jak 30sec, ale naštěstí to mělo dobrý konec. Chyba byla v tom, že většinou tam ostatní měli L4, navíc tam byl písek, který jsme sice měli napsaný, ale bylo ho tam nějak moc. Po téhle zkušenosti jsme raději zvolnili a další 4 RZ byli už v pohodě.

Den byl očistec, vedro bylo hrozné a takhle náročné závody už pro nás nejsou. Auto jelo opět bez jakýchkoliv problémů a tak zbývalo jen vydržet. Na zajdu jsme měli pořád menší stabilní náskok a tak nebylo kam spěchat. Trochu mě jen pořád překvapuje spotřeba. Na 405 km z toho 111km rz jsme spotřebovali 75l benzinu, to vychází téměř 20l/100km včetně dlouhých přejezdů kdy jedeme fakt pomalu. Ke konci měl zajda trochu problémy, ale dotáhl to do cíle a tak jsme nebyli na bedně sami.

Když to shrnu, tak krásná soutěž s dobrou organizací, pěkné RZ (i na Trabanta) a zjištění že naše nové xenony svítí opravdu úžasně. Jen je škoda, že je v Trabantech tak malá účast. Teď jsem se díval na startovku Železných hor, jsou tam 4. Trabanti. Doufám, že ještě někdo přibude, startovné 4100,-  pro Trabanty je zadarmo.

tak ahoj 13.8. v Chrudimi Jirka F

Ahoj závodníci,

13.8. jsme se tradičně zúčastnili naší nejoblíbenější soutěže Rally Železné hory. Když se dívám do minulosti 4 x start 3x 1. místo, jedenkrát odstoupení. Tradičně byla perfektní organizace a krásné rz, pouze příště by mohl pořadatel objednat trochu chladnější počasí :-), když je venku 30, tak je v autě 50, Marku v tomhle jsi to ještě nedořešil :-(

Na rz 1 vše sedlo a tak jsme hned na začátku odskočili Jirkovi Dohnalovi o 17 sec, na rz 2 to bylo podobné, Jirka Knapp docela zatáhl a byl třetí. Bohužel na  rz 3 musel pro poruchu spojky odstoupit. Na trojce nám Jirka Dohnal vrátil 8 sec, ale pak jsme se vzpamatovali a celou soutěž dotáhli vítězně do cíle s náskokem téměř 2 min. Auto bylo bez problémů, až na intercom, který klasicky přestal po půlce soutěže fungovat. Jirka pak pár dní nemluvil.

24.9. jsme vyrazili na Rally Sudety do třídy H2. Tentokrát po delší pauze s osmistovkou, na které jsem od Radouň sprint dělal další evoluci, především na zvýšení spolehlivosti. Na testech před závody všechno fungovalo a přesto, že jsme mimo jiné i trochu snížili kompresi, tak výsledky byli v podstatě stejné. Erzety byly jako dělané pro auta s nižším výkonem, pěkně technické a i s rychlými pasážemi a několika horizonty téměř naplno. Na tom nejrychlejším to bylo tak ve 110km. Od začátku se jelo v rychlém tempu, po rz 1. říkal Jirka že bych to neměl přehánět, ale na pilu tlačili všichni. Na té jedničce asi došlo i k problému který způsobil naše pozdější odstoupení. Do L7 proti kopci přes hrb jsem nedobrzdil a na vnější straně nájezdu jsme na plných brzdách vzali ošklivou díru, to už jsem myslil, že končíme, byla to hrozná rána. tam jsme asi načali pp rameno. Další rány asi dostalo při dvou průjezdech šotolinou, za celou svojí kariéru jsem nejel po rozbitější rz. Vypadalo to jako nejhorší rozbíječka na Akropolis. Nicméně po rz 5. jsme vedli třídu o 21sec před Duškem s Abarthem, o 45sec před Kolářem se Suzukou a o 50sec před Kabourkem s Š 120. Bohužel nám zase začal odcházet intercom a tak jsem Jirku slyšel čím dál hůř. Když jsem na rz 6 po sérii  rychlých trojek prudce dobrždoval před retaderem (začal jsem brzdit docela pozdě) auto najednou uhnulo do škarpy. Předpokládám, že to rameno upadlo, bylo to při standartním brzdění, pak už se to poznat nedalo, bylo trochu zmuchlané :-( . Naštěstí to bylo už při nějakých 50-60km, porazili jsme pár křovisek a o pařízek ohnuli spojovačku. Auto jsme dostali s pomocí diváků ven, ale jet se s tím nedalo. Největší problém nakonec byl, dostat se do servisu. Při dalších průjezdech vůbec neprojel otevírák a ani zavírák který nás měl odvézt!!! Tak pro nás nakonec dojel Marek Šimík, který sbíral výsledky, strávili jsme tam skoro 4hod. Odskákal jsem to pěkným nastuzením. Smůla byla, že jsme tentokrát neměli žádný doprovod, Standa, náš věrný doprovoďák marodí. Ve 21hod jsme měli teprve sbaleno a jeli pro auto na rz. Je to škoda, ale to jsou závody. Ale super je, že můžeme bojovat o bednu v H2, problémy s motorem vypadají vyřešeny a auto jede skvěle. V neděli jsme se s Jirkou pustili do oprav a nahrubo máme hotovo, schází jen přední maska a nový typ nárazníku, pokud někdo má tak předem díky, něco slíbil Michal Kotek.

7.10.2016 jsme s opraveným autem vyrazili do Světlé nad Sázavou. S opravou to nebylo tak jednoduché, jak jsem původně myslil, přidalo se k tomu pár drobností, jako prasklý alternátor, trochu ohnutá patka na pomocném rámu a další drobnosti. V součtu to nakonec dopadlo tak, že auto bylo hotové až ve středu před závody. Protože na osmistovce proběhne další menší vývoj (Mikuni 38 a lepší sání), nasadili jsme na zbytek sezony osvědčenou 650ccm. Tréning ve Světlé probíhal v pohodě za pěkného počasí, zato druhý den ráno byla zima a déšť, jak říkáme my starší generace hnus bolševickej. Zkusili jsme nový systém tréninku. Poslední kontrolní průjezd rz jsme natočili na kameru a večer po napsání rozpisu zkontrolovali, mohu jen doporučit, člověk si to i osvěží. Ráno před startem začalo opět pršet a docela jsme z toho měli strach, od zemědělců bylo hodně vytahaného bláta. Pro jistotu jsme nasadili na předek pneu na vodu, dal bych je i na zadek, ale nic kvalitního nemám :-(  Přestože jsme na rz1 jeli hodně opatrně, ostatní jeli asi ještě opatrněji a tak jsme po dvou rz vedli před Jirkou Dohnalem už o 39sec. Ještě víc mě ale potěšilo, že jsme Duškovi s Abarthem dali jen na rz1 40sec. Po zjištění, že i na vodě a blátě to jde, se zbytek soutěže odehrál poměrně v klidu, na autě se nic nerozpadlo. Po sérii havárií před námi byla nakonec poslední rz zrušena. Systém soutěže s čekáním po projetých dvou rz cca 150minut byl ale strašný, v servisu to ještě šlo, ale v zóně než se jelo zpět to byl děs. Nakonec bez problémů první místo, i proto, že Jirka Dohnal měl v závěru nějaké problémy s motorem.

S motorem 650 nás čekají asi ještě Hořovice za 14dní, na letiště Kadov nevím zda pojedeme. Pokud vše půjde dle našich představ, tak to budou poslední závody v H1, příští rok bychom chtěli jet celou sezonu v H2.

Po sezoně bude na prodej motor který jsem půjčil Jirkovi Knapovi, jedná se o čtyřkanál podle A5210. Je to identický motor jako jezdím nyní, pouze má áčkové sání (nemá kostku) a sběrné potrubí je litinové, výkon odhaduji na 50PS. Pokud by měl někdo zájem, ať se ozve pro podrobnosti.

všechny zdraví Jirka Formánek

31.12.2016 Tak a je po závodní sezoně, čas na rekapitulaci. Předtím ještě něco o Rally Hořovice.

A vlastně ještě ke Světlé. Po závodech obvykle kontroluji stav motoru. Na válci 1 jsem naměřil trochu nižší kompresní tlak a tak jsem sundal výfuky. Kroužky se moc nehýbaly (připečené po 3 závodech??) a hlavně na pístu i hlavě byla spousta malých důlků cca 0,5mm. To neznamenalo nic dobrého, po rozebrání motoru ale nebyl vidět žádný problém. Tak pro jistotu nová klika a kroužky, no není to jednoduché. Možná se někdy začne drolit klec ojničních ložisek, tak půjde na repasi a uvidíme.

Upřímně řečeno se nám na Hořovice moc nechtělo, už je zima a sychravo a to pro staré klouby není nic moc. Navíc doba kdy jsme v noci vyhrávali erzety je už také dávno pryč, když člověk vidí mizerně za dne, tak v noci je to bída. Když už jsme ale do letošní sezony vložili tolik úsilí a financí, tak jsme to nechtěli jen tak pustit celkově, protože Jirka Dohnal se nás bodově držel jako klíště.

Tratě byli docela slušné, i když ne příliš technické. To slušné ale rozhodně neplatilo o noční RZ 1-3, to nebyla šotolina, ale tankodrom. Docela dost posádek tam udělalo gumu už při tréninku a při závodě to nebylo jinak. Pořadatelé by měli zvážit zda takovou trhací zkoušku na hobby rallye vůbec zařazovat. Přeci jen většina z nás nevládne závratnými financemi a zde je to jen o tom kdo jede bez ohledu na materiál. Z mého hlediska to trochu kazí celkový dojem na jinak pěkné závody. My jsme rozhodně na noc zvolili strategii jet opatrně, přesto jsme RZ1 vyhráli i když se zatnutými zuby. RZ2 jsme proto zpomalili, dostali myslím 9sec od Jirky, ale připadalo mi, že je to snad ještě horší než když jedeme rychle. Při výjezdu do posledního nočního kola ze servisu do čk jsme začali mít problém s autem, prostě to přestalo jet. Do čk jsme měli 10min čas ale auto prostě nejelo. Nakonec jsme přejeli čk na jeden válec, znovu už asi po páté vyměnili svíčky a bingo, najednou ok. Vůbec nevím čím to bylo, no prostě Trabant :-(  RZ3 jsme projeli ještě v takovém malém šoku a dostali od Jirky asi 40sec. Ráno jsme vše jen zkontrolovali a od RZ4 jsme začali Jirku postupně stahovat a na konci to bylo asi o 130sec. Herbert bohužel odstoupil a tak jsme byli na bedně jen dvě posádky. Tím jsme si v poháru ČMPR zajistili první místo celkově před Jirkou Dohnalem, další nevím. Mám pocit že na třetím místě bude Herbert, podle toho jak se to počítá. Je nutná účast na třech závodech bez ohledu na umístění

V sezoně 2016 jsme jeli 9 podniků, když jsem to sečetl tak jsem byl sám překvapený, příští sezonu to rozhodně nebudu opakovat. Také i pro celkové náklady které jsem si dnes spočítal, je to hodně :-(  Tři podniky které jsme jeli v H2 jsme nedokončili, dalších pět v H1 jsme byli na prvním místě a jen v Písku kde jsme laborovali s novými „úžasnými výfuky“ to bylo na 2. místo. Takže spokojenost a určitě je čas skončit v H1. Pokud osmistovka bude fungovat, a po Sudetech to vypadá že ano, soustředíme se na H2. Na Honzu Mejsnara asi mít nebudeme, ale s ostatními budeme doufám bojovat o bednu.

Teď trochu k technice. Po Hořovicích jsme auto s Jirkou rozebrali a začal jsem si dělat soupis co vše je třeba. Asi tomu věnuji zvláštní kapitolu, protože mám 20 věcí které je třeba opravit nebo vylepšit. To si nechám na příště, z většinou z vás se uvidíme na setkání v Sedlici, tak ahoj

Jirka Formánek

priprava-na-2017

příprava na sezónu 2017