Náš team v roce 2019

polupráce s teamem HRT Jirky Donáta a spol.

Překvapení do nové sezony 2019

již delší dobu uvažujeme o posunu našeho závodění na trochu vyšší úroveň. Ve spolupráci s Hnata Racing Teamem Jirky Donáta ( a spol.)  se podařilo sehnat velmi zajímavého sponzora mimo území ČR. Je to samozřejmě o osobní známosti a o poměrně složitých přípravných procedurách,  ale je nutno zdůraznit, že všechna dosavadní jednání se prozatím vyvíjí velice slibně. Předpokladem podpory  a hlavním požadavkem sponzora je sloučení (fúze) našich teamů  a vytvoření zcela nové  stáje pro dva identické produkční vozy nejvyšší kategorie. Roční částka vyjednávaného rozpočtu se předběžně pohybuje v řádech jednotek mil.  Vše je samozřejmě zatím v jednání, a pokud nebude vše potvrzeno, nebudeme nic dalšího zatím zveřejňovat. Sledujte náš web a web HRT. Uvidíme se na posledním tankování.

Jiří Formánek 3.12.2018

 

Přátelé a kamarádi rallye,

nastal další významný posun podpisem smlouvy s velkou čínskou olejářskou firmou. Oproti původním předpokladům nám firma  zatím pouze zapůjčí dva identické vozy Subaru  Impreza WRX STI v úpravě pro rallye. Zatím jsou i zajištěny finanční částky na provoz pro sezónu 2019 MMČR. Oficiální předání vozů a tisková konference je plánovaná na leden 2019.  Pořád ještě není jasno o názvu a logu teamu, pravděpodobně to bude HRT团队65-中国石油 Od února poběží v médiích reklamní akce na produkty této firmy, rozhodně to bude velké překvapení. Firma se chce stát v Česku jedničkou v petro produktech. Do realizačního teamu jsme také přibrali dva zkušené manažery, jeden z nich má zkušenosti a byl úspěšný v managementu Českých aerolinek a výborné výsledky v česko – čínské spolupráci v jiném oboru, druhý má s Pekingem nadstandardní vztahy. Nejsou sice nejlevnější, ale platí to čínská firma. Pokud by měl někdo zájem pomoci nám z budováním teamu a přinesl by nějaké nové know how, nebráníme se tomu.

Sledujte dál naše stránky a stránky HRT teamu

Za Team 64 (za 9dní bude změna názvu na 65)

Jiří Formánek 22.12.2018

Tisková konference

Vážení přátelé a kamarádi rallye,

jak už jsem psal minule vše dopadlo k naší spokojenosti a, firmy China Oil dodržela téměř vše. Máme sice jedno vozidlo Subaru Impreza WRX STI, a čtyři melouny na letošní provoz. Na autě se budeme s Jirkou Donátem střídat. Pokud jste neviděli naší tiskovou konferenci na televizi Barrrandov (a je to škoda, přišli jste o hodně), klikněte na odkaz s jejím záznamem.

Sledujte dál naše stránky, chystáme nový projekt s firmou Huawei, jak zmiňujeme na tiskové konferenci. Dalším projektem by mohl být filmový dokument ze závodního prostředí (probíhá jednání s firmou China Hollywood. Po zhlédnutí naší tiskové konference se nám ozvalo několik renomovaných režisérů.

Zdravím všechny Jiří Formánek 13.2.2019 a všichni se těšíme na testování :-(

Tisková konference

4.5.2019

Zdravím závodníky, tak konec srandy s tiskovkou, sezona začala :-)

Všichni jste jistě otestovali v pořádku, auta jsou nabroušená a těšíme se. Něco z testování. Jednu posádku komisař prudil, že sice testují, ale nemají 5 let odjetý žádný závod pod FAS. Že možná jezdí něco jiného? :-( že by?  Tak se na to prý zaměří a něco s tím udělají, máme se na co těšit.

Před 14ti dny se nám podařil úspěšný vstup do sezony vítězstvím v Hořovicích. Opět ve třídě H2 do 1200ccm. Tentokrát s novou evolucí motoru 800. Vylepšená verze s klapkovým sáním a dvěma karburátory a obsahem 920 jede jako sv….  Je to vylepšený motor, který exnul na loňské Podbrdské. Tentokrát „téměř“ bez závad přes 300km.  Sešlo se nás ve třídě 5. posádek, když počítám Zdeňka Fišera s T601. Válčili jsme spolu i v 80.letech, tím tě zdravím a doufám, že motor opravíš včas :-)na Podorlickou, kdybych ti mohl nějak pomoci, tak se ozvi.  Náš největší konkurent Honza s Fiatem zůstal hned na první RZ, a tak jsme po prvním dnu a třech rz. byli na prvním místě. Druhý den jsme na další VAZY 2001 najížděli v průměru 10-20sec na rz. a šlo o to jen dojet, protože i oni časem odpadli. V předposledním kole rz8 a 9 začal trochu zlobit volnoběh, ale po zevrubné kontrole v servisu jsme nic nenašli. Pak to ale přišlo, po startu na poslední rz 11 to začalo jít na jeden, myslel jsem klasicky svíčka, ale po výměně stejné, a tak jsme se rozhodli dojet do cíle rz., s tím, že to opravíme. Bohužel se nepodařilo, a tak jsme to nakonec dotáhli 12km do cíle soutěže na jeden válec. Nakonec to nebylo tak strašné, stihli jsme i svůj čas. To auto jede na jeden v pohodě 60-70 km/h.  Měli jsme obrovské štěstí, odešel jeden z kompozitových plátků na sání, takže motor nasával a hned zpět plival benzín :-( prostě z pr…. klika. Je to rallye, jednou jsi dole a pak nahoře :-) .

Ještě díky pořadatelům, přes některé drobnosti vše OK. Rzety byly trochu letecké a jak říkal ředitel, je obrovský problém postavit trať a nebude to lepší. Zkusí prý ještě další 20. ročník a potom asi end  :-(

Mějte se krásně, co nejdříve dám na web nějaké video, uvidíme se na Podorlické

JF

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

nejlepší doprovod

6.6.2019 Čau závodníci

Kdo jel Podorlickou  rallye 17.5. tak určitě nelitoval, takové svezení jsem už dlouho nezažil. Úžasné tratě jak dělané pro Trabanta, mimo šotolinu nechybělo opravdu nic a organizace také bez problémů. Bohužel pro nás soutěž nezačala úplně dobře. Tři dny před soutěží se moje problémy s viděním zhoršily natolik, že jsem se  musel rozhodnout, zda to odpískat, nebo jet na jedno oko :-)  Nakonec tedy, že pojedeme, nebo se spíš jen svezeme. Je to úplně šílené, člověku úplně chybí odhad vzdálenosti a také perspektiva. V podstatě mi Jirka říkal, kdy brzdit a kam zatáčet. Nakonec to ale docela šlo, i když se Jirka dost bál. Po RZ8. jsme vedli o 7sec, ale to už jsme bohužel měli nachytáno 30. Hned po startu do třetího kola (před RZ6.) nám prasklo lanko spojky, ale zůstalo viset na třech vláknech. To se nám sice pomocí ostatních tarbanťáků podařilo vyměnit, ale chytili jsme 3min. Měli jsme pocit, že bychom to dokázali na posledních čtyřech RZ stáhnout, ale jeli jsme trochu přes vint a motor se rozhodl, že si to nenechá líbit. Asi 300m před cílem rz9 se trochu zatáhl a to byl konec. Potom sice fungoval ok, ale nemělo cenu to riskovat,  a tak jsme jeli jak na výlet. Klapkový dvoukarburátor jede úplně úžasně, ale chtělo by to asi už někoho mladšího za volantem. Můžete se začít hlásit, možná bude po sezóně na prodej :-)   Ještě jsem slíbil postavit jeden motor pro rallye (poslední) a pak budu ve spolupráci s Honzou Votápkou vylepšovat životnost kliky, která se nyní ukazuje jako nejslabší článek. Pro výkony do 55PS byla bez problémů, ale tohle už nějak nezvládá. Já se teď hlavně musím dát dohromady se zdravím,  pro náš team s největší pravděpodobností tahle sezóna skončila. Standa Pelc jako jezdec č.2. našeho teamu pořád váhá, price money se mu zdají příliš nízké :-(

Zdravím všechny, teprve teď jsem pochopil tu průpovídku Ari Vatanena „Kam nevidím, tam je to rovně“

jo to video co jsem slíbil minule zatím není, ale slibem nezarmoutíš a když dvakrát slíbíš, jako by jsi splnil, tak zatím alespoň foto.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak jsem se před týdnem na Radouň nakonec přihlásil, ale dnes zase odhlásil. jet noční RZ s jedním okem by byl asi nesmysl, nehledě na to, že mě příští týden zase nečeká nic dobrého :-(  Budu to sledovat na ewrcu jak si kdo vede, takže opatrně.  15.6. JF

8.11.2019 Čau závodníci

opravdu jsem nemněl čas dříve něco psát, ale důležité je, že pro nás sezona po Podbrdské neskončila. Před Železnými horami se mi vidění trochu zlepšilo a tak  jsme se rozhodli jet. Nasadili jsme osvědčený motor 800ccm, teď už je z něj skoro držák. Klapkový 900 čeká na lepší kliku. Byla to krásná jízda, je to vedle Radouně moje nejoblíbenější soutěž. Hned od 1.RZ. jsme ostatním nadělovali 10-20sec, jen jsme dolévali benzín a leštili okna, všechno fungovalo OK. Na poslední RZ. jsme už jen mávali divákům. Nakonec náš největší soupeř Radko Husák, který by nás bodově ohrozil, dal ránu. První místo bylo domaJen šotolině rz.3. nt opravdu nešlo. Jak to máme nízké, tak jsme jeli pořád po lyžině. Na příští sezonu s tím musíme něco udělat. Minimálně větší kola.

Do Kroměříže byl tedy titul skoro doma, jen teoreticky nás mohl Radko s Hnátkem ohrozit. Nicméně jsme se rozhodli jet, také ze zvědavosti jak to bude vypadat. Kdybych to byl věděl :-( tak …. Ale soutěž to byla nakonec docela pěkná, jen počasí nevyšlo. Začalo to tím, že jsme se chtěli vyhnout D1 a vzali jsme to po staré nakonec přes Tišnov, doba jízdy do Kroměříže 5 hodin!!, samá objížďka, prostě hrůza.  Vyplatí se vyčekat D1.  Při tréninku bylo nádherně, bohužel v sobotu lilo a lilo. První rz. ještě celkem šla, od Honzy jsme sice dostali dardu, ale Standovi s W jsme dali 3sec. To bylo ale tak všechno. Před startem rz2. jsme měli defekt a tak jsme přišli o jednu ze dvou mokrých gum, které jsme měli. Nasadili jsme úzkou hladkou rezervu a hned jsme dostali od Standy Bláhy minutu. Po rz.3 jsme měli další defekt druhé mokré pneu. Naštěstí máme skvělý doprovod a Standa to zvládnul. Na druhou rundu nám zbyly  suché ojeté Yokohamy a slušné Extremy.  To byl v podstatě konec, zpomalit se mi ale moc nechtělo a tak to dopadlo jak je vidět na videu z rz.4.  Ta pitomá značka prostě nechtěla uhnout. Pak už jsem ale fakt ubral.  Ta minuta z rz.2. se s námi ale táhla až do konce, jinak by jsme se Standou Bláhou bojovali až do konce od druhý flek.  Nakonec jsme se protrápili na třetí místo. Z toho plyne, koupíme ještě dvě mokré gumy :-)  Dobrá zpráva je, že už zase vidím normálně, sice blbě, ale na obě oči.

Na příští rok je to jasné, investice do pneu a nové kliky na 900. samozřejmě pokud bude zdraví.  Doufám, že se uvidíme 16.11. na posledním tankování a 30.11. na vyhlášení ČMPR.

JF